Потърси

[TAG]: The award for Best Song of the Year goes to...

В блог пространството се разнасят всякакви музикални TAG-ове, та реших и аз да си направя един, тъй като днес ме осени, че моята 2013 (че и 2014) имаше своя хит. Покрай Грамитата и Оскарите, които не съм гледала и няма да гледам реших, че е точното време да почета и моята Песен на Годината.

Сигурна съм, че всички имате песен, която през 2013та е била голяма част от преживяванията ви и е съпътствала доста от емоциите ви. Ето и как ще почетем тези песни:

1. Пуснете линк/видеоклип/линк за сваляне (каквото си изберете) към песента.
2. Споделете лириките към песента (ако има такива).
3. Обяснете, защот това е вашата песен на годината.
4. Какво ви грабна в нея?
5. Кога я слушахте за първи път (ако си спомняте)?
6. Опишете момент, в който ви е докоснала, повлияла, променила и тн.
7. Разкажете нещо за изпълнителя/групата.
8. Бил/а ли си на негов/нейн/техен концерт?
9. Поздравете някой с песента.
10. TAG-нете когото пожелаете и колкото на брой хора искате.

Ето и моята награда за Best Song Of The Year:


Rudimental - Waiting All Night feat. Ella Eyre

I've been waiting all night for you to
Tell me what you want, tell me, tell me that you need me
I've been waiting all night for you to
Oh, oh, tell me what you want yeah
I've been waiting all night for you to
Tell me what you want, tell me, tell me that you need me
I've been waiting all night for you to
Oh, oh, tell me what you want yeah
Want yeah, want yeah, want yeah, want yeah
Want, want, want, want, want, want, want, want

I've been waiting all night for you to tell me
Tell me that you need me
Tell me that you want me
I've been waiting all night for you to tell me
Tell me that you need me
Tell me that you want me

Tell me that you need me
Tell me that you want me
Tell me that you need me
Tell me that you want me

Tell me that you need me
Tell me that you want me
Tell me that you need me
Tell me that you want me
Oh!

I've been waiting all night for you to
Tell me what you want, tell me, tell me that you need me
I've been waiting all night for you to
Oh, oh, tell me what you want yeah
I've been waiting all night for you to
Tell me what you want, tell me, tell me that you need me
I've been waiting all night for you to
Oh, oh, tell me what you want yeah

I've been waiting all night for you to tell me
Tell me that you need me
Tell me that you want me
I've been waiting all night for you to tell me
Tell me that you need me
Tell me that you want me

Tell me that you need me
Tell me that you want me
Tell me that you need me
Tell me that you want me

Tell me that you need me
Tell me that you want me
Tell me that you need me
Tell me that you want me
Oh!

Uh, yeah, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now
Tell me, tell me right now

Tell me that you need me
Tell me that you want me
Tell me that you need me
Tell me that you want me

Tell me that you need me
Tell me that you want me
Tell me that you need me
Tell me that you want me
Oh!

Това е песента, която не спира да се върти на repeat. До ден днешен не мога да я изслушам само веднъж. Телефона ми звъни с нея и трудно вдигам преди да съм послушала малко от нея. Всичко в тази песен ме грабна, лириките, ритъма, клипа, абсолютно всичко. Не е сложна песен, но не можеш да не я харесаш и да не я запееш, и да не заподскачаш от емоция. Плакала съм, смяла съм се с глас, счупвала съм си краката от танци на тази песен. 
Спомням си перфектно кога я чух за първи път. Бяхме си легнали с приятеля ми и решихме да видим какво, аджеба върви по българските музикални канали. Не гледаме телевизия освен научни програми, а музикалните канали са си бози така или иначе. Включихме на The Voice и тъкмо започваше клипа на тази песен. Тъй като и двамата се радваме на екстремни спортове оставихме да видим, какво ще направят байкърите. И тогава тя започна. Грабнах дистанционното от ръката му, случайно да не взема да смени ако не му хареса, защото трябваше да изслушам до край това, което чувах. Бях пленена, не можех да отлепя поглед от клипа, разплаках се с глас, приятеля ми се счупи да ми се смее, но е факт, че и той се трогна и призна, че песента е много яка (за него си е постижение). Когато свърши бях в транс... Седях и нищо не казах повече. Заспахме и аз я сънувах, а на сутринта я свалих и я качих на всички устройства от които мога да слушам музика, за да е с мен навсякъде. Това беше в началото на 2013 до колкото си спомням.
Спомням си един момент, в който песента просто стигна някакъв връх в емоционалното си въздействие в мен. Бях в любимото си заведение Ремонта (за което ще пиша малко по-натам). Беше най-обикновен Петък. Беше пълно с приятели. Песента почна и собственика, който ми е много близък приятел ме поздрави. Бях с един друг приятел, който също много избухва на тази песен и двамата просто изтрещяхме. Зави ми се свят от емоция, малко ми прилоша, но не можех да спра да се усмихвам, да пея и да подскачам. Не знам какво точно се случи, но беше силно и запомнящо се.
Групата е Rudimental. Имат още невероятно силни парчета, но взривиха света в това свое попадение. Да си призная честно не познавам (или поне не знам за човек), който да не я харесва тази песен... Групата са английски квартет, които през 2012 достигна топ позицията в UK Singles Chart с песента си Feel The Love и повтори през 2013 с Waiting All Night. Групата се състои от  Piers Agget, Kesi Dryden, Amir Amor (Amir Izadkhah) and DJ Locksmith (Leon Rolle).

Поздравявам Йори (ама момчето хах). :)

Тагвам ви всички, защото TAG-а е як и мисля, че ще ви хареса. :)

No comments:

Post a Comment