Потърси

Най-трудното нещо...


Вчера извърших най-трудното нещо, което съм правила в живота си и болката е непоносима. Физически и психически се сринах след като взех решението и след като устоях да държа на него. Не знам как ще живея с последиците, не знам дали ще мога. Знам обаче, че трябваше да го сторя поради най-егоистично съществуващите причини - за да спра да се мъча.

Грешах толкова дълго време, заравях грешките и се усмихвах престорено надявайки се това мое действие някак си да поправи пукнатините, но то само правеше нови и нови. Толкова дълго време живеех в тишината си, че тя накрая изпищя в ушите ми.

Уморена съм. Не знам как да се изправя. Искам да заровя глава в земята и всичко да приключи. Искам да не изпитвам нищо. Искам времето да спре. Искам да стана невидима. Искам болката да ме разкъса, за да свърши. Искам да вярвам, че парченцата от мен ще се залепят на мястото си, но това би била поредната илюзия, в която ще заживея.

Счупих се, това е истината. Счупих се сама. Счупих се и никога няма да бъда цяла. Виновна съм, съжалявам, искам да върна времето назад... но грешките са сторени, белезите са издълбани, трябва да се науча да живея с това което сторих и да се науча да нося счупените части от себе си на гръб, за да ми напомнят за болката.

Нямам сили. Не остана нищо в мен.

7 comments:

  1. Деси, каквото и да е станало.. :( Банално е, но бъди силна, намери някакви сили в себе си! Трябва да оцелееш заради себе си и тези, които те обичат... всичко друго е преходно.

    ReplyDelete
  2. Деси намери сили миличка да се събереш отново. Опитай се заради някой или нещо, но най-вече заради себе си. Болката е момент тя ще отмине, но трябва да я из търпиш или изживееш. Прегръщам те и те моля да мислиш за себе си и да правиш това което казва душата и тялото ти, то знае най-добре как да оцелее.

    ReplyDelete
  3. Прави сте момичета... Имам прекрасни семейство и приятели до себе си и знам, че те ще ми вдъхват сили... просто прехода е труден... ежедневието е трудно, но аз съм машинка :) благодаря ви много и ви обичам, вие също ми помагате! <3

    ReplyDelete