Потърси

March/April Favorites

Правя някакъв кратък пост за Favorites от края на Март и началото на Април, просто защото имам нужда от позитивни емоции точно в момента и колкото и да е тъпо знам, че пишейки за няколко неща, които са ми донесли малки усмивки последните 2 седмици ще ме накара да се почувствам по-добре.

Ще съм кратка и ясна:
Не знам някой ползвал ли е тези течни кристали с арганово масло на Victoria, но на мен вече известно време ми влияят доста добре. Косата ми започна да расте малко от малко и мисля, че е именно заради това малко чудо в шишенце.

Книжката, която започнах да чета отново. В трудни моменти подобен начин на мислене ми помага изключително много!

Това прекрасно бижу ми го зае сестра ми и в момента доста ме радва.

Старички, но имам намерение да ми донесат късмет на интервюто за работа на което съм утре!


Новото кътче на моите бижута и ръчно изработени нещица... Доста усмивки ми внася докато си го гледам.

Всъщност това е нещото на което се радвам най-много в последните две седмици. Отново съм в my little peace of heaven - детската ми стая. Бях забравила колко е успокояващо и... мое.

Ами това са част от малките частички радост напоследък, а именно вкъщи.

6 comments:

  1. Успех утре на интервюто! :)

    ReplyDelete
  2. Мило Деси, СТИСКАМ ПАЛЦИ ЗА УТРЕ.
    Хихиххихихихи, сладур! <3 <3 <3
    (ако бях на твое място, сестра ти няма да го види герданчето повече... :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хихи мерси Танчее <3 иначе ние със сестра ми всичко си делим, а сега пак като сме заедно съвсем :-)

      Delete
  3. Ух, още вчера бях тръгнала да ти пиша коментар, но нещо не успях да го изпратя от айПода... Та... Исках да ти кажа, че поста ти е прекрасен и искам да ти пожелая по-скоро да се оправиш и да се усмихнеш и да бъдеш щастлива много! Изпращам ти положителна енергия и прегръдки! <3 (hugs)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Адски много благодаря Нине, много положителна енергия получавам от вас момичета и нещата ще се оправят, винаги се оправят :) (huuuuuugs)

      Delete