Потърси

I wish you a very LUSH day!

По време на празниците получих една невероятна възможност да получа един прекрасен ден в новия магазин на LUSH в мол Сердика. Не мога да опиша щастието, което ме озари, когато моята приятелка Бо ми писа, че иска да направя ревю за магазина. Щастие, защото обожавам LUSH, козметиката, която прави всичко както трябва - handmade, натурална, нетествана върху животни, наистина помагаща!

Помъкнах малката си сестричка и й подарих едно lady изживяване, защото се чувстваше зле заради малко пъпчици, които й се бяха появили. Знаех, че ще се почувства милион пъти по-добре като я понамажат и поглезят с най-приказните миризми и усещания.

Влизайки в магазина ни посрещнаха най-чаровните и топли усмивки:

Всъщност това направи изживяването и самия престой в магазина уникално неповторимо и определено си обещах да се връщам там отново и отново независимо дали ще си купувам по нещичко всеки път. За мен като клиент отношението на персонала е най-важно и с ръка на сърцето ви казвам, че едно топло и положително отношение би ме накарало да похарча доста пари или поне да продължа да си пазарувам редовно от мястото само заради усещането. Това и направиха с мен сладурите в LUSH, за което искрено им благодаря! 



Другото, което просто плени пък обектива ми беше аранжировката на всички шарени чудеса. Няма да обяснявам колко е важно това за един магазин, лошата подредба би ме накрала да подмина магазина дори и да има нещо вътре, което много искам.

Какво ме накара да се доверя на Бо и останалите и да пусна сестра си в ръцете им - гледайки ги как те се грижат един за друг:










И така се повъртяхме още малко зашеметени от всички уникални продукти съзерцаващи ни от рафтовете. Аби най-накрая се отпусна и склони първо да си поиграят малко с ръцете й, но не беше много доволна с мен, че ще я снимам:

Бо беше изключително внимателна по време на цялата процедура, която на мен ми изглеждаше божествено и Аби го потвърди с доволна усмивка.
Първо й намазаха ръцете с нещо, което беше описано, като "това, което бразилките използват за перфектните си дупета". Само от описанието вече бях с усмивка до ушите. Сложих сапуна за ръце и тяло Sandstone в списъка си. А ето и какво преживя Аби след нежното измиване с този прекрасен сапун:








Само докосвайки ръцете на Аби след това ме остави и мен с приятно усещане и миризма ухаеща от моите собствени ръце. След това глезене Аби даде да й причинят какво ли не, докато аз поемах своите задължения на фотограф и наблюдател. Въпреки това не ме оставиха просто така да гледам жално зад камерата и Бо ме запозна с едни продукти за коса, които си обещах като подарък при първа заплата. Като например тези невероятни шампoанчета в най-ядливата форма:







Продукта от последната снимка е истинска кана. От него бях много впечатлена и развълнувана, защото да си призная честно не бях докосвала истинска кана.
Но нека се върнем към преживяванията на Аби. Последва това, което тя чакаше с нетърпение. Истинска грижа за лицето. Обяснявайки й своя проблем с пъпките Бо подбра една камара продукти, кой от кой по-подходящ за справянето с този проблем спохождащ много от нас.

Процедурата започна с Ultrabland - facial cleanser.



След това продължи с една божествено ухаеща на мента маска, която аз лично харесах наистина много:



Малко finishing touches с Grease Lightning и Light Pink и Аби беше друг човек:



  
Изживяването и за двете ни беше страхотно и незабравимо, не мога да изразя благодарностите си към четиримата невероятни елфи на магазина LUSH в мол Сердика и не знам как по-добре да опиша всичко случило ми се там. Не се заблуждавайте, че това отношение беше нещо специално само заради нас, през целия ден магазина беше посетен от множество клиенти, които до един получиха топлото гостоприемство, което за мен си остава запазената марка на магазина.

В главата ми останаха много мисли за продукти, които трябва да имам:









И естествено не пропуснахме да си тръгнем с малки подаръчета от там за които ще пиша по-натам:

Но спомена от преживяването, който ще остане завинаги е:




Ех, обичам LUSH!

12 comments:

  1. Много, много ми харесва! Още утре съм там:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. разкажи после с какво се почерпи хихи :)

      Delete
  2. Много сте сладки!

    ReplyDelete
  3. Момичета, благодарим ви страшно много за посещението и топлите думи! Нямаме търпение да ви видим пак : ) Снимките са станали невероятни!

    ReplyDelete
  4. Ама беше удовлствие и за нас <3

    ReplyDelete
  5. Много готин пост - направо ме пренесе там :) Не съм от София и много рядко мога да ходя до магазина, но съм влюбена. И най-много ме кефи фактът, че и тук, и в чужбина, обслужването е еднакво откачено и готино! А за продуктите няма да коментирам, обожавам ги!

    ReplyDelete
  6. Няма ли да отварят магазин и в Пловдииииив, пъък! ИСКАМ И АЗ! :((((
    Прекрасен пост, Деси!
    Не съм ползвала продукти на Lush преди, но сега наистина ме привлякоха, благодарение на ревюто ти. ^_^
    <3

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Нямаме магазин в Пловдив, но пък имаме интернет магазин www.lushbg.com :-)

    ReplyDelete
  9. Страхотен пост още веднъж да кажа, Деси! Дано има повече такива, много ми беше интересно и приятно да чета :) Аби е много сладка :3

    ReplyDelete
  10. Окей, отивам в магазина другата седмицааааа <3 Страхотно, цветно и готино изживяване, а как си го описала - завид завид :)))))))))))))))))))

    ReplyDelete