Потърси

30 факта за мен.

Тъй като този ми блог е чисто нов реших да публикувам няколко пояснителни статии за мен, които открих и по други блогове.  Започвам с 30-те факта нищо, че вече имам подобна тема от най-първите публикации, но тя определено беше обща и позната информация. Сега ще наблегна на малко по-незнайни факти.

1. Тази година завърших бакалавър и след 2 месеца се дипломирам. Ще запиша една доста странна магистратура, която мисля, че ще ме насочи в посоката, която искам да вървя, защото вече смятам, че бакалавъра ми беше грешка.


2. 15 години имах домашен любимец коте. Тя беше най-прекрасното животинче, което някога ми е давало любов. Последната година преди да умре беше изключително тежка както за нея така и за мен. Страдам всеки ден за нея и не мисля, че някога пак ще мога да гледам коте…



3. За сметка на това пък съм вманиачена на тема френски булдози и кроя далечни планове как ще се сдобия с едно бебче. Гледането на куче няма нищо общо с гледането на коте, затова смятам, че ще ми е по-лесно да имам друг домашен любимец… Котките винаги ще си останат най-любимите ми същества.

4. Никога не съм носила повече от една черна дреха в дневния си тоалет, никога не съм имала черен панталон. Тези два факта се промениха последния месец.


5. Когато бях по-малка бях вманиачена на тема екстремни спортове тип мотокрос, скейт, бледове, колоездене и спортните канали по телевизията бяха моя живот. Следях състезания, състезатели, турнета и всичко свързано. Със сестра ми си записвахме турнето на Тони Хоук на видео касета.


6. Предпочитам изкуствена кожа, не защото съм някаква маниачка на тема спасяването на животни (ест. съм против убиването/мъченето/използването им), а защото според мен седи по-добре, изглежда по-добре, мирише  по-добре и има повече разновидности.


7. Рядко се гримирам, смятам че изглеждам по-добре без грим.


8. Обожавам всякакви научни канали по телевизията и научни списания, искам да работя в научно списание като 
National Geographic.


9. Не мога да лъжа и ако случайно много спешно ми се наложи (например да излъжа полицаи, за да не загазя) ми трябват поне два дни мислене, премисляне и репетиране на лъжата, за да прозвучи дори малко искрена.

10. Не съм родена във Варна, но там съм израснала и се чувствам варненка, такава се възприемам и когато някой ме пита от къде съм, казвам Варна, за мен този град е моя дом.


11. Била съм само в два града извън България – Виена и Братислава.

12. Имам слабост към чанти и продукти за коса.


13. Мечтая си, като обера някоя банка, да живея на морето и да си имам джунгла с влечуги в задния двор. В предния ще са френските булдози.



14. Изкуството е целият ми живот. Снимам от както се помня, рисувам от преди това, изработвам бижута и украси от някъде по средата.

15. Живея с приятеля ми, хубаво е.


16. Имала съм хамстер и жаба.


17. Тренирала съм много разнообразни неща, но най-обичам йога и мисля скоро пак да започна да тренирам сериозно.


18. Обожавам да чета. Обикновено чета по три, четири книги наведнъж. Гледам винаги да имам книжка в чантата си, но от както си взех 
Canon-а чантата доста ми натежа и гледам да ги редувам.

19. Не се доверявам напълно на никого. Патила съм си много от прекаленото доверие към хора. Вярвам истински само на няколко души и половината от тях са семейството ми.


20. Прощавам изключително бързо, не се сърди за повече от 30 мин. (даже са много). Обаче помня абсолютно всичко. Натоварващо, а…


21. Имам 5 татуса и нито един не е малък. Имам и обица на езика.


22. Спагетите са любимото ми ядене, 
ever!

23. Откъм характер тип интроверт/екстроверт съм точно по средата. Колкото обичам удобството, спокойствието и уюта вкъщи, толкова обичам и да ходя по барове с приятели, да излизам да се забавлявам, да ходя на концерти и да правя глупости. Балансирана съм.


24. По рождение съм руса.


25. Обичам старо черно-бяло кино.


26. Нямам любим актьор/актриса, филм, книга, група или стил музика. На периоди съм. Има филми, книги и групи, които винаги ще обичам, гледам, чета и слушам, но в зависимост от периода те сменят местата си в листа.


27. Растенията, които гледам са предимно кактуси. Имах Дионея (Венерина мухоловка), много я обичах, но трудно се гледа и бързо загина.



28. Харесвам  Facebook, полезен ми е, свързва ме с хората по-лесно от колкото Skype и дори телефона ми, информира ме бързо и лесно за всичко, което ме интересува и винаги мога да намеря, това което търся там по-бързо от където и да е другаде в нета. Според мен това е важното, а не колко бил пристрастяващ и губещ времето – това е въпрос на характер и на желание.

29. Всъщност имам любим филм, но то е по-скоро поредица и не е просто „любим филм“, а е религия, начин на живот -  
Star Wars.

30. Крайната дестинация е Австралия.


(p.s. Снимките са си мои, росто ме мързи да слагам лого на всички хаха)

No comments:

Post a Comment