Потърси

Beauty time.

В началото на този блог мислех темите, по които ще пиша да бъдат ограничени и конкретизирани в определени сфери. Но с времето и след като започнах да чета други различни блогове прецених, че няма никакъв смисъл да се ограничавам. Ще покажа цялата си същност в този блог и ще пиша по всякакви теми, които ме вълнуват. Разбира се снимковия материал винаги ще бъде личен, това условие не бих го променила.

И в този ред на мисли ще засегна една моя любима тема, женска тема – козметика!  Ооо да, съжалявам ако ще разочаровам някой (ако изобщо някой чете статиите), но аз съм момиче и тези неща ме вълнуват изключително много, най-вече здравето на моето тяло, кожа, коса зъби, нокти и тн. Няма да се обяснявам много, защо и какво ме е накарало да засегна подобни теми. Просто открих няколко beauty блогове, които много ме впечатлиха и развиха в мен нещо като малка мания.
В първата статия на тази тема ще спомена на кратко част от козметичните продукти, които ползвам, ще представя главните марки козметика, които ползвам (те не са много) и на две, на три ще разкажа, защо съм омагьосана от тези продукти. Няма да изпадам в подробности, защото имам намерение, от време на време, да пускам подробни ревюта за отделни марки и отделни продукти, които са ме впечатлили най-много или са ме разочаровали.

Като за начало ще започна с гримовете, които ползвам, защото като цяло не се гримирам често (лятото почти никога) и общо взето не обичам да покривам кожата си с неща, които я задушават, но разбира се, в доста случаи не мога да си позволя да не се понамацам мъничко.
Ще започна с марката, която използвам най-рядко просто защото не е по вкуса ми, а не защото не е качествена по мое мнение. Имам няколко продукта на Estée Lauder, които обичам, но за редки случаи. Това са два гланца, които не са много моя цвят и едни тъмно сиви сенки, които харесвам, но слагам по по-специални случаи, за да не ги хабя безразборно (много скъпи са и са ми подарък).


Сенките, които ползва по-често са предимно в синя тоналност или зелена и наскоро си взех едни на Flormar, които не са лоши. Другия продукт на тази марка, който ползва често е бързо съхнещ топ-лак.


За проблема с ноктите ползвам кремче Здраве. Това кремче ми помага за всичко, независимо какъв е кожния проблем (е не всякакъв естествено) го ползвам и просто е безпорен факт, че той си е класика в жанра. Когато слагам фон дьо тен ползвам два вида. Единият е на Miss Sporty So Mate Perfect Stay (with vitamins A,C,E). Евтин е и е брутален. Каквото и да правя, той си седи на лицето ми, матира го и покрива много нежно. Върви чудесно с гланца от снимката, но този гланц е прекалено вкусен и не се задържа дълго на устните ми.


Марката гримове, която обичам най-много е essence. Няма продукт на тази марка, който да ме е разочаровал… Опс, моя грешка, лаковете им са ужасно слаби, хубави цветове, но нетрайни! Всичко останало, което съм пробвала е чудесно. В момента в чантичката ми за гримове стоят другия фон дьо тен, който ползвам essence soft touch mousse make up – отново много добре матира и издържа много дълго (но може би не чак толкова дълго колкото Miss Sporty). Ползвам и два молива, които са невероятни (не се подострят, а се навиват). Единия е класически черен, другия – тюркоазено син. Обожавам ги. Ползвам и много мека четка за сенки. Покрива перфектно и почти с едно нанасяне. Имам си и острилчица за други моливи.


Спиралата е нещото, което ползвам постоянно всъщност, рядко излизам без спирала, може би само лятно време защото не ми понася на очите, зимата, когато духа много също (имам проблем с очите). Има две спирали, които ползвам в момента. Едната е на Rimmel Scandal Eyes Show Off, която на моите мигли придава много хубав обем. Четката е брутална, но не колкото четката на Veryme (от Avon). Не съм имала по-добра четка от на тази спирала и това е спирала, която седи и в чантата ми. Разделя всяка една мигличка и изобщо никога не ги слепва, наистина много хубава четка.


Другите продукти, които ползвам, тези за тяло и коса са много по-важни за мен. Имам навика да се вманиачавам на тема марки. Преди време бях зарибена по Garnier, ползвах шампоани, кремове за ръце, кремове за лице, балсами за устни и тн. Но ми дотежа, не е моят продукт явно. След това преминах на Afrodita – българска марка, която се откриваше ужасно трудно. Ползвах шампоан за коса, но след като свърши не го открих повече. Заредих се с лосион за почистване на грим с Жожоба, който майка ми ползваше още като бях много мъничка и помня невероятната му миризма (понякога просто седя и го мириша и се пренасям в друг свят). Взех си и скраб за тяло с шоколад и зелено кафе, който свършва бавно, както и огромна кутия маска за коса, която мирише невероятно на бадеми и е с витамин Е. Не знам какво ще търся коато свършат, но сигурно ще е нещо на любимата ми марка, която ще представя най-накрая.


Нещо, което косата ми не може без е Хининова вода. Ползвам я от години и просто не мога да спра по обясними причини. Косата ми е доста къдрава и такава си я харесвам, но от време на време слагам течни кристали на Victoria с арганово масло, заради хвърчащите ми сухи краища.


Тези два продукта вървят доста добре с маската и тоника против косопад на Bilka, която също доста обичам. Тази комбинация на Bilka я ползвам най-често есента, която най-много ми пада косата. А кремчето за ръце с грозде е много приятно, но чакам да го сменя с едно друго.


Не мога без продуктите на Икаров. Ползвам ги за всичко. Правя си маски с лосиона за подхранване на косата. Мажа си тялото, ръцете и краката с невероятните бадемово и кокосово масло, но най-любимия ми продукт е лосиончето за нокти. Без него съм загубена. Всеки божи ден го втривам в целите си пръсти. (По-нататък ще се спра подробно на Икаров, защото е една от най-любимите ми марки и съм ползвала почти всичко)


Дойде ред и на най-новата ми мания, любимото ми нещо в момента – Himalaya. Наскоро започнаха да правят и козметика, не само хранителни добавки, пасти за зъби и лекарства, които си ползвам от малка. Бях много щастлива, а магазина им е точно до нас, което беше цяло щастие. За сега ползвам само шампоана за мазна коса + обем, което за мен е изключително важен шампоан, защото друг, който наистина да се справя с мазната ми коса и да ми придава обем, просто не съществува. Ясно е, че съм доволна. Следва крема за интензивно подхранване на корените и за растеж и против косопад. Доста е силен и е в много гъста кафява консистенция. Втвърдява се в корените след като се нанесе и се оставя да действа цяла нощ. Също доволна. Скраба за крака също ми помогна много. След лятото е естествено кожата на краката да загрубее много, а това шишенце с магия в него спаси крачетата ми. Не успях да снимам и новото ми балсамче за устни с какаово масло. Himalaya са билкови продукти, много чисти и почти без вредни и ненужни съставки. Ще обърна повече внимание на начина по който се приготвят продуктите, съставките които използват и всичко важно за тази марка в специална публикация, разбира се.




За сега толкова, надявам се на съм разтегнала локуми. По-важните неща ги изброих и както казах ще се спра по-обстойно на някои от тях. Ако случайййно някой се е заинтригувал повече от конкретен продукт да пише, ще направя ревю първо за него. 

P.S. Извинете ме за скапаното качество на снимките, но музата ме хвана през нощта (буквално) и просто поста ТРЯБВАШЕ да бъде направен. И все пак надявам се да съм се справила прилично.

2 comments:

  1. Мерси, че си ме добавила, готин блог!!

    ReplyDelete
  2. И аз мерси, блога ти е страхотен!!!

    ReplyDelete