Потърси

Ръчен труд 101

Едно от любимите ми занимания е ръчния труд. Да правя с двете си ръце красиви, полезни и понякога безполезни красоти. Сръчност ли е, прекалено много свободно време ли е, или както му казват – дарба, не знам, но определено съм добра в това мое хоби. Не ги продавам и сигурно няма и да започна, някои подарявам, но повечето са си за мен. Това, което правя най-много и ми доставя най-голямо удоволствие са бижутата и то по-право обиците.
Сега ще ви представя някои от бижутата, които съм сътворила последно време, ще опиша материалите, с които съм ги изработила и за някои дори имам интересни истории за създаването им или за процеса на носене.

Най-скорошното творение е комплект, който не успях да нося заедно, защото е повече летен по мое мнение и не бих го сложила есен. Той е съставен от обици и колие.


Материали: Кокос, дърво, абанос, боб, сушени плодове, керамични мъниста; кукичките са метал имитиращ старо злато.

Дълги шарени обици, които според мои приятели си „много арт“. Дължината им достига до раменете ми.


Материали: Рисувано дърво, канап; кукичките са метал.


Материали: Дървени топчета, цветен дебел канап; кукички от метал имитиращ старо злато.

Това са може би най-любимите ми обици. Правих ги цял час и омотаването на металните кръгове беше ужасно мъчително, имаше моменти в които исках да се откажа, но знаех, че резултата наистина ще е красив и ще ги нося много.


Материали: Метални кръгове, медна тел, мъниста тигрово око; кукички от метал имитиращ старо злато.

Тези също са ми много любими, защото все пак са мидички, а аз обожавам мидички! Мидите са стари, събрах ги още по-миналата година на плаж Черноморец, близо до Варна, тогава падна голямо събиране на миди и рапани (три големи торби). Имаше си причина естествено.


Материали: Миди, рапанчета, кукички от метал.


Материали: Маниста тигрово око, тел; кукички от метал имитиращ старо злато.


Материали: Кухи метални мъниста, метални кръгове; кукички от метал имитиращ старо злато.

Това са други изключително трудни обици за правене. Сигурно и те са ми отнели час, защото нанизването на миниатюрни мъниста на ластична корда е изключително трудно.


Материали: Цветни мъниста, ластична корда; кукички от метал имитиращ старо злато.

Тези също са ми любими, защото според мен са много оригинални, а и децата в занималнята ми много ги харесват и много им се радват.


Материали: Дървени щипки, дървени калинки, метална верижка; кукички от метал имитиращ старо злато.

Другите обици мидички, които много обичам. Един от рапаните е много важен за мен, защото ми е подарък от един много скъп човек и също така спомена за начина, по който ми го подари е много скъп. А мидите са от къмпинг Градина.


Материали: Миди, рапани, рязани миди; кукички от метал.


Материали: Метал, Метал имитиращ старо злато; кукички от метал имитиращ сребро и имитиращ старо злато.

Друг много любим комплект. Преди беше гердан, който ми подари една много добра приятелка от Варна за мой рожден ден. Гердана беше нанизан на много тънка корда, която се скъса много бързо. Дълго време го държах в една кутийка, за да не загубя мънистата. Един ден ми дойде идеята и стана много добър комплект.


Материали: Матови мъниста имитация на малахит, ластична корда,  мъниста от аметист; кукички от метал имитиращ старо злато.

Обиците в този комплект са ми подарък от най-добрата ми приятелка. Много ги обичам и реших, че една гривна от големи кръгли мъниста от имитации на полускъпоценни камъни ще им отива много.


Материали: Мъниста имитация на много видове полускъпоценни камъни, ластична корда, тюркоазени сърца; кукички от метал.


Материали: Цветни мъниста, метални кръгове; кукички от метал имитиращ старо злато.


Материали: Рисувани дървени плоскости; кукички от метал имитиращ старо злато.


Материали: Дървени макари, дървени копчета, цветна тел; кукички от метал.


Материали: Дърво, моделин, метални обици с предпазител.


Материали: Дървени копчета, цветен конец; кукички от метал.


Материали: Седеф, керамични мъниста, метални халки, стъклени мъниста; кукички от метал имитиращ старо злато.


Материали: Дървени плоскости украсени с декупаж техника; кукички от метал имитиращ старо злато.


Материали: Черни метални кръгли обици, тежки метални мъниста.


Материали: Тел имитираща старо злато, мъниста от аметист.


Материали: Естествена кожа, пластмасови мъниста; кукички от метал.

Еми това е част от моето хоби, надявам се да не е било прекалено отегчително или различно от очакванията ви, но това е част от мен и мисля да обърна повече внимание на подобни теми за в бъдеще. Ако пък случайно има някой, на който му е харесало това, което е видял и желае бижу за себе си, по своя идея или просто изненада може да ми пише и да скалъпя нещичко. 

3 comments:

  1. О. Май. Год. <3333333 Искам ги всичките!!

    ReplyDelete
  2. И аз съм влюбена, особено в онези топчета от тел/метал... Искам да си купяяя, почвай бизнес! :D

    ReplyDelete
  3. @Honey P
    Ами поръчвайте и почвам хаха :)

    ReplyDelete