Потърси

Perfect Vibrations with Two Cities One World

Двете неща, които могат да преобърнат настроението ми на +180 градуса са пътешествията и музиката! В последно време копнея за пътуване, но това, което наистина ми помага да преодолея ежедневните препядствия е музиката, особено онази, която храни сърцето и душата и зарежда с невиждани количества позитивна енергия.




Имам си една такава група. Имам си я, защото наистина мога да кажа, че е близо до сърцето ми, защото хората сформиращи групата са много важни за мен. Говоря за Two Cities One World. Не знам кои от вас ще кажат "кои са пък тези" или "ехааа, страхотна група, харесвам ги", но аз държа да ви запозная с невероятното творчество на Anna Yanova-Cattoor и нейният прекрасен съпруг Jared Cattoor. Музиката и изкуството, което създават придизвква истински чувства на позитивизъм, жажда за живот, жажда за любов и любов към позитивния начин на живот... Звучи странно така написано, но вдъхновението, което изпитвам когато слушам музиката им не може да бъде описано с прости думи.




За да ви зарибя още мъничко ето линк сингъла Perfect Vibrations от дебютния им албум Together, който очакваме на пазара съвсем скоро!

Оставям ви с видеото, което заснехме със sBACCARA, като промо на албума, в което двамата говорят не само за магията на музиката, а и за магията на любовта, упоритостта и силата на човешката воля.


Пожелавам ви да ви вдъхновят така както вдъхновяват мен всеки ден!


No comments:

Post a Comment