Потърси

Don't hate me, но ще се хваля...

Умирам от желание да се похваля с това, не за друго, а защото просто ме прави истински щастлива и искам да споделя радостта си, преживяването и дълбокия смисъл стоящ зад това творение върху кожата ми.

Да, говоря за новото ми прекрасно татусче. Не съм от хората, които си правят татуси "които са си само и лично за тях, няма нужда другите да ги виждат". Моето мнение е, че това е едно невероятно изкуство, на което трябва да му се отделя внимание и трябва да бъде показвано, особено ако татуиста е тоооолкова добър, колкото е моя!

Велко от Работилница за Спомени ме е шарил не веднъж, но този път надмина всички мои очаквания. Трябва да спомена и, че този проект ми дойде абсолютно спонтанно. Идеята винаги е била в главата ми, но аз се татуирам само и единствено ако живота ми така се нагласи и преживея такава промяна, че тя трябва да бъде запечатана върху моята "Карта" - така виждам своето тяло, като карта на моя живот. Всеки един татус е пряко свързан със следващия и с някакъв ключов момент или преживяване или човек (семейство) от живота ми. Всичко е изчислено и премерено, но самия процес на шарене се случва изневиделица и обикновено нямам време и пари да реагирам. Този път не беше по-различно. Всъщност си бях запазила час чак за края на този месец, но деня след като бях на интервюто за новата ми работа минах през студиото и нещата просто си стъпиха по местата. Велко имаше свободен час, заради некоректен клиент, а аз имах свободно време - перфектно. Седнахме заедно измислихме цялата визия и цветовото позициониране и всичко започна.

В началото беше приятно и спокойно, както обикновено. Но след четвъртия час захапах стола. Следваха още час и половина нечовешка неописуема болка. От тези 5 часа и нещо се роди един приказен печат на съдбовния момент.

Няма да изпадам в конкретика за смисъла на целия татус, всяка една част от него си има смисъл (и ще прераства и в други неща), само ще кажа, че представлява моето обещание към самата мен, че ще се впускам повече в приключенията на пътя ми и ще живея живота,  които искам, съобразявайки се най-вече със самата мен!

Ще спра до тук и просто ще споделя резултата:





(Всички татуси на снимките са дело на Велко, за тези които не са ме виждали до сега, новичкия е компаса на ребрата.)

2 comments:

  1. Replies
    1. хихи мерси, татуиста е страхотен! трябва да споделиш инфо във варна как е положението с татуирането хах :)

      Delete