Потърси

Random Update


Бърз random update, за да си припомня какво да е имам блог и да съм по-активна.

Остава една седмица мъчене с учене и след това ще мога да се отдам изцяло на... себе си! Подготвила съм си една активна регенерираща и възтановяваща програма, която включва много тренировки, много йога, много работа, много снимки, много self time, много прекарано време със семейството ми и сестра ми, позабравени проекти, пътувания, четене на книжки, блогване, готвене и креативна дейност! Определено имам нужда да поработя малко върху себе си, защото се позанемарих опитвайки се да бъда super girl и да бъда всичко за някои хора. Време е да бъда всичко за себе си!

Направих първата голяма крачка от тази активна програма, като се прибрах при родителите си. Имах нужда от тях и съм сигурна, че и те от мен. Чувствам се у дома си и процеса по релаксация на цялата душа ще започне именно от тук - от моята детска стая.

От вторник започвам стъпка номер 2 - Йога!


Но за това повече по-натам.
Ето и какво пристигна днес и ме усмихна:
Всички, които ме познават добре знаят, че аз обожавам жива бира и наскоро се зарибих по beer pong с жива бира в моето любимо барче "Ремонта", за което само обещавам да направя ревю, но и това ще се случи с времето. Часовничето е доста забавно и го поръчах от Мастилената Къща.

Последен update на това, което правя тоооочно в този момент:

(бананов шейк!)

За сега толкова, защото ученето ми крещи в ухото вече. Пожелавам ви позитивен и усмихнат ден!

1 comment:

  1. Прекрасно позитивно и мотивиращо.

    ReplyDelete