Потърси

TAG: Liebster Award #2


Много благодаря на Нинето, че ме тагна в един от любимите ми тагове. Обичам тези тагове, защото са random и винаги са забавни и лични. Ще се постарая да отговоря колкото е възможно адекватно на готините й въпроси и се надявам в 8 сутринта да съм достатъчно будна да мога и аз да измисля своите. Here goes nothing...
  • Обичата ли чай? Какъв вид предпочитате? Обожавам чай! Пия го спрямо настроението, не мога просто така да кажа любим вид, защото имам много любими... Ако е ванилов обаче, никога няма да откажа.
  • Предпочитате да давате повече пари за качествена козметика, като си взимате само най-необходимото или предпочитате по-достъпната козметика в големи количества, дори и да нямате толкова нужда от всички продукти? Повече пари за по-качествена козметика определено, но ми се случва да не давам чак толкова много пари, а да откривам наистина хубава козметика, която харесвам.
  • Коя беше искрата, която запали у вас желанието да си направите блог? Всъщност аз поддържам блог като цяло от много отдавна, може би от 2009-2010г. и това, което ме подтикна да си направя блог беше липсата на удобен тефтер, в който да записвам кратките си разказчета и стихотворенийца.
  • Море или планина? Защо? Море! Аз съм морско дете, израстнала съм на морето, няма как да не избера море, но обожавам и планината, две различни енергии, две различни усещания!
  • Доволни ли сте от избора, който сте направили, за вашето образование? От бакалавъра не, но магистратурата се очертава готина.
  • За каква работа мечтаете? Наскоро останових, че наистина много мечтая да работа за Google.
  • От 0 до 11 колко задръстени са ми въпросите? :D Не знам за другите тагнати, но на мен въпросите ми се вписват чудесно в настроението тъй че 0.
  • Кое е последното нещо, което сготвихте? Пълнозърнеста паста с морски деликатеси и много босилек.
  • Кои са, според вас, лошите черти на характера ви? Трудно казвам "не", задълбочавам много в простички неща, изнервям се лесно, трудно си признавам какво изпитвам, не се доверявам изцяло.
  • А кои са добрите черти на характера ви? Yes man съм, винаги съм готова да помогна, позитивно настроен човек съм, може да се разчита на мен, бетон!
  • Кои са блогърите, които ви вдъхновяват? Нина, Мани, Преси, Викс, Таня, Йори, Лия, Бо, Васи и още доста, но в момента съм out.
Тагвам всички изброени мацки по-горе (без Нинето щото тя ме е тагнала) и се опитвам да измисля адекватни въпроси...

  1. Какво харесвате на месеца, в който сме в момента?
  2. Кой е последният козметичен продукт, който си купихте?
  3. С какво сте облечени тоооочно в момента? (pervy:D)
  4. Какво правите, когато вали?
  5. Любим продукт за коса.
  6. Сложете снимка или опишете мястото където прекарвате най-много време.
  7. Опишете с 3 думи най-близкия ви човек без да споменавате кой е.
  8. Коя е любимата ви храна?
  9. Кой е най-любимия ви блог?
  10. Какъв мислите или бихте искали да е следващия ви пост след този?
  11. Какво бихте ми казали?
Емиии толкова можах... Надявам се не са прекалено скучни или странни. Забавлявах се много с този таг надявам се и вие! Тъй че go for it :)

3 comments:

  1. мерси, деси *сърца*
    http://yourpetbeau.blogspot.com/2014/03/44-liebster-award-2.html

    ReplyDelete
  2. Мерси Десс, запретвам ръкав и се заемам :-)

    ReplyDelete
  3. много яки отговори момичета <3

    ReplyDelete