Потърси

my SW collection

Естествено, че в моментите в които трябва да се фокусирам над ученето ще се разпиша най-много в блога. Нищо де, този пост си го подарявам, като за успешно завършен "Анализ на литературен текст" част от единия от изпитите ми в Неделя, но за него утре, защото може и да не съм го написала достатъчно добре за 6 по предмета, но непременно ще стане част от блога.

А сега към този така важен пост за мен, който чака своето публикуване от известно време. Причината да се случи чак сега е, че имах нужда от време да посъбера материала, който така или иначе не е пълен, но и ще се разраства още повече във времето тъй че няма конкретен край. Хайде ще споделя и за какво става дума. Говоря за моята скромна, но много любима колекция на Star Wars. Всички мои познати и не толкова познати знаят за тази моя мания, най-голямата ми мания. Стената ми във Facebook постоянно е претрупана с постове от мен или приятели на неща свързани с поредицата и всичко около нея. Естествено и повечето подаръци, които получавам са ориентирани в тази насока. Ето и една доста голяма (за сега) част от всичко материално, което притежавам свързано със Star Wars:


(8GB флашка C-3PO)

(Гумена подложка за чаша R2-D2)

(Оригинален метален медальон Darth Vader)

(Още една подложка за чаша - дървена)

(Чашка Darth Vader)

(Чаша The Empire Strikes Back)

(R2-D2, който издава звуци хаха)

(Яко смешните играчки от Kinder, имам и други)

(Една от двете тениски, но другата не я намирам естествено)

(Единствената книга, която имам и е на български... wtf? Скъп подарък!)

(Видео касети на първите 3 филма! old school!)

(И още една от тези смешни играчки)

Не е много, но всичкото си го обичам! Еми хайде обратно към учебниците :) Have a nice day!

No comments:

Post a Comment