Потърси

Изложба-Концерт " Нашите Лица" - Деси Белчева и Анна Янова-Катур

Страстите се успокоиха и вече мога да споделя с вас емоциите покрай откриването на първата ми изложба.

Събитието се случи в Събота на 13.09. и цялата подготовка беше един подреден хаос - все пак художници сме. Вълнението надделя над притеснението и дори за секунда не съм си помислила, че нещо ще се обърка.

Не можах да благодаря лично на всички присъстващи, не можах да обърна достатъчно внимание на всички приятели и познати, не можах дори Сангрия да си пийна, но еуфорията ме завладя и дори не си спомням някои моменти от самото събитие. Извинявам се на всички, които са искали да си поговорят с мен, а аз не съм има обърнала нужното внимание. Наистина не очаквах толкова голям интерес към изкуството ни, но ние с Ани наистина бяхме във вихъра. Искрено се надявам да сте се забавлявали, изкуството ни да ви е харесало и дори повлияло позитивно, защото това е единствената ни цел - да усмихваме и да караме хората, с които го споделяме да греят, а признавам аз в неделя видях много слънца! Също така се надявам и музиката съпровождаща събитието да ви е докоснала, защото ние изразяваме себе си по всевъзможни начини и картините ни и музиката са само част от тях.

За тези, които нямаха възможност да посетят откриването обявявам, че изложбата ще продължи до 04.10., а бар-галерия Steppenwolf отваря врати след 17:00ч. Заповядайте и разгледайте.

Ако пък някоя картина ви допадне, знаете къде да ме намерите (тук или във Facebook, както можете да пишете и в събитието), ще ви свържа с Анна, ако се интересувате от някоя от нейните приказни картини.

Също така можете през моя Etsy магазин да закупите Принтове на някои от картините само за $7.00, както и предлагаме календари за 2015г. с нашите картини. Пишете ми ако нещо ви интересува. Много скоро картините ни ще могат да се поръчват и online.



Оставям ви с прекрасните снимки на Нина и на Ангелина Николова, на които благодаря с цялото си сърце, че заснеха този прекрасен ден!






 Големи благодарности и на Ева Гебрева за абсолютно всичко, което направи за нас.



 Благодаря и на колежката Тони, с нетърпение очаквам поста ти милааа <3











No comments:

Post a Comment