Потърси

Mini March Haul

Не знам защо съм написала Mini, като хич не ми изглеждаше mini на касата вчера. Излязох да си купя шампоан и се прибрах с цели две торбички. Срам ме е, но не съжалявам тъй като изпробвах по-голямата част от нещата, които си накупих и като за първи тест бях доста впечатлена.


Реално това е причината да пообиколя дрогериите вчера:

От много време се каня да пробвам AVIA с хума. Последните няколко дни разрових мнения за марката по форуми и открих, че е много подходящ за мазна коса и при косопад, което е моят основен критерии за шампоани и продукти за коса като цяло. Доста хора споделиха, че серията нямали някакви специфични миризми, което за мен е плюс (не обичам силни миризми като цяло). Безсулфатен, което усетих сама тъй като изобщо не се пени и наистина ми поизсуши косата доста, но и я направи наистина много мека. Избрах жасмина заради цвета на опаковката, тъй като тя не впечатлява с нищо (има нужда да се поработи в тази насока). Това, което наклони везната да пробвам шампоана, за сега поне, е че се произвежда във Варна и, че хумата си е чиста българска хума, а аз напоследък много се старая да подкрепям българското производство особено откъм козметика (има много добри марки, наистина!).  От едно ползване не мога да кажа много за шампоана, но след измиването усетих разликата от предходния, което за мен е плюс.

Тъй като моята мания за шампоани е достигнала ниво, в което излизам да си купя шампоан, защото стария е свършил и се прибирам с две нови шишета:


Признавам си, че го взех само заради опаковката, реално не е шампоан, който бих ползвала често, но ще видим, може пък да ме изненада.

Имах нужда... А в Елитис е адски намален, нещо от сорта на 3 лв. Как да не си вземе човек, въпреки, че се бях засилила за този на Alverde, но next time.

На привършване ми е хининовата вода и реших да се запася, а лосиона с жен шен беше просто в полезрението ми...

От известно време всъщност си търсех някакъв възстановяващ, регенериращ флуид, серум за коса, нещо си и разбира се Alverde е често предпочитана от мен марка та реших най-накрая да пробвам този с авокадо. Ако някой се интересува ще напиша ревю като придобия някакво впечатление от него.

От пилинг маска винаги има нужда човек, а на щанда на Alverde продуктите просто ме викат. Пробвах я и определено ми хареса, има охлаждащ ефект, което смятам да прилагам сутрин рано когато съм на работа, защото наистина охлажда лицето доста и мирише буквално на свежест. Харесва ми.

Нещо от което нямам нужда, но грабнах на касата, защото беше в мъничка сладичка опаковка. Това е масло за тяло с макадамия. Има изключително странна консистенция. Супер твърдо е, едва загребвам нещо с пръсти, но се разнася много приятно върху кожата и мирише доста примамливо и меко, което за мен е плюс. Малко напомня на кокосово олио, но даже още по-твърда консистенция и по-гладка. Кутийката е наистина мъничка, но поради трудното загребване предполагам, че се ползва доста икономично, тъй че е супер за цената си от 2 лв и нещо.

И една изключително мини маска за лице, за мазна кожа на производителите на AVIA. Реших да пробвам и други техни продукти, за повече информация и събиране на данни. Маската е доста лека. Не изсушава кожата изобщо, което ме впечатли. Количеството й е наистина малко, но за цената си (2-3лв.) толкова. Нанася се лесно с пръсти и има жълтеникаво телесен цвят. Когато попие и се втвърди сякаш изчезва та не е много плашещо. Стягащия ефект е доста малък, но се маха доста лесно и пак повтарям, че не изсушава нищо, че е за мазна кожа. Мисля, че и тя ще ми хареса, но не мога да бъда съвсем сигурна все още. 

Това е моя много мини мартенски haul, който изпи доста от паричките ми, но поне за известно време няма да ми се налага да посещавам тези коварни магазини (I hope so). Ако някой от продуктите конкретно ви интересува питайте. За шампоана на AVIA определено ще споделя мнение, все пак био органичните продукти особено на български производители са ми слабост и смятам, че трябва да им се даде шанс. 

1 comment:

  1. Чудесни неща си подбрала, всичко ми харесва! Ще чакам отзиви за шампоана. Супер е че си се сетила за подхранването на косата, точно сега е момента, защото цяла зима се е изтощавала от студа, липсата на слънце и витамини най-вече. Да не говорим, че сега се почват и експериментите с косата, като боядисване и разни други щури идеи :-) От миналата седмица съм започнала с арганово масло да третирам връхчетата, дано това да даде добър резултат, защото искам дългаааа коса, а ми става жал като трябва все да я кастря заради цъфтежа.

    ReplyDelete