Потърси

#BulgariaTattooExpo 2014

Правя леко завръщане в блога с фото разказ за Tattoo Expo-то, което се проведе тази Събота и Неделя в НДК. Преживяването беше незабравимо, победителите бяха заслужили, татусите бяха зашеметяващи, жуженето от машинки все още звъни в ушите ми, а нетърпението да добавя нова картина към колекцията си вече е непоносимо. 

Ето накратко през моя поглед или по-скоро през обектива ми как аз преживях това събитие:


















А ето го и моето участие в конкурса за малка цветна татуировка...
Дело на Велко Векилски от The Ink Files:

Скоро ще започнат серии от арт постове DIY и също така ще разкажа за големия проект, който съм намислила свързан с тези предстоящи постове, проекта, който отнема голяма част от свободното ми време и заради, който така занемарих блога. Но много скоро тайната ще се разкрие и се надявам да е вълнуващо за вас, защото за мен е нещо наистина голямо!
За сега толкоз, тези дни: мацаници по стари дрехи :)

3 comments: