Потърси

[TAG] За мен...

Този TAG се мярка наоколо и си викам защо пък новото начало да не започне с нещичко за мен:


Кръстен ли си на някого?
На дядо ми Димитър.
Кога плака последно?
На рождения ми ден, което беше преди няколко дни...
Имаш ли деца?
Не мои, но съм учителка, това надявам се не се брои хаха
Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Много зависи от това кой съм...
Имаш ли някакви guilty pleasures?
Руската закуска...
Обичаш ли да пишеш на ръка?
Обичам и го правя често.
Коя ти е любимата зърнена закуска?
Предпочитам обикновени мюсли с ядки.
Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Очите и усмивката.
Какъв цвят са очите ти?
Синьо-зелени.
Страшни филми или щастлив край?
Страшни филми разбира се - като цяло любимият ми жанр!
Любим сериал?
Толкова са много вече, че не знам, но израснах с Приятели тъй че той е.
Зима или лято?
Мисла, че си личи :D
Прегръдки или целувки?
В момента и двете.
Специален талант?
Рисувам...?
Къде си роден?
София, но съм израснала във Варна, тъй че смятам Варна за родното ми място.
Хобита?
Рисуване, фотография, писане, правене на бижута и дрехи... 
Имаш ли домашен любимец?
Вече не ;(
Любим филм?
Into The Wild
Какъв цвят е колата ти?
Цвят кецове в черно.
Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Художник.



No comments:

Post a Comment