Потърси

My AliExpress.com experience...



(Не са ми пристигнали всички продукти, които съм си поръчала все още, но нямах търпение да напиша тази публикация.)

Нямам почти никакъв опит с онлайн пазаруването да си призная честно. Пазарувала съм предимно от български сайтове и винаги съм била доволна, но от чужбина винаги съм била много недоверчива. Преди месец обаче реших да се престраша. Избрах един сайт за онлайн пазаруване на продукти от Китай, не защото имаше невероятно позитивни отзиви в интернет за него, а защото нещата бяха толкова евтини, че даже и да не ги бях получила нямаше да ме е яд. Това дефакто ме мотивира да пробвам.
Говоря естествено за небезиствестният сайт за онлайн пазаруване AliExpress.com.
Мненията в интернет пространството за този сайт са разнообразни и един голям процент негативни. Доброто преживяване от интернет пазаруване зависи от продавача. Това, което създава разнородни мнения за надежността на сайта AliExpress, е факта, че реално всичко зависи от кой продавач поръчаш продукта, който желаеш. В AliExpress има голям избор и разнообразие. Всеки продукт може да се намери от няколко различни продавачи на различни цени. Стратегията е да се направи малко проучване относно продукта, който сте избрали. Проследяват се мненията на клиенти закупили продукта от различните продавачи, следи се рейтинга и по този начин се придобива една по-ясна представа от кой продавач предлага по-добро качество на услугите. Естествено гаранцията не е 100%, но аз реших да рискувам с няколко продукта, които не са кой знае колко скупи и за които не бих се ядосала кой знае колко ако нещо се случи и не ги получа.

Първото нещо, което пристигна от цялата поръчка беше едно колие, което много харесах и може би за него щях да съм най-тъжно ако не беше стигнало до мен.
Ето и самия продукт в сайта.
Няма да влизам в подробно описание на самия продукт, можете да видите, че отговаря на снимките в сайта. Това, което ме изуми много и така и не разбрах какво точно се е случило е това, че вместо един получих две такива. Не бях платила двойно и не получих обяснение от продавача, но за мен беше голям плюс, защото втория ще свърши добра работа като подарък.

Следващият продукт, който пристигна беше единственото нещо от което се разочаровах и на което също много се надявах да е добро, но уви лош избор.
Винаги съм си мечтала за този потник, но откриеш е материята от която се прави е меко казана отвратителна. Лъскаво трико на което картината се отпечатва прекалено пикселизирана. Красиво изглежда отстрани, но на допир до кожата е непоносимо. Аз обаче реших да не съжалявам, а to make the best of ti. Реших просто да изрежа картинките и да ги префасонирам върху друга дреха, тъй че скоро ще се похваля с яка дрешка на Алиса.

Вторите продукти които пристигнаха бяха от един и същ продавач:
Продукта в AliExpress.

Продукта в AliExpress.
От тези бижута бях доста приятно изненадана. Герданчето с прилепчето е много сладко, не е гумено както изглеждаше на снимката е от някакъв твърд и тежък материал. Мъничко и сладко е. Обиците обаче много приятно ме изненадаха. На снимките изглеждаха пластмасови и просто отпечатани цветове оформящи диаманта. Реално са ръчно рисувани и лакирани отгоре. Доста красиво изглеждат и съм много доволна.

И последното, което пристигна (засега, чакам още два продукта) е медальонче на Cheshire Cat от Alice in Wonderland:
 Продукта в AliExpress.
Не е нещо кой знае колко яко и красиво, но мен си ми харесва, за $0.63 не мога да се оплача. Лепенето си личи по ъгълчетата, но е трудно забележимо.

Другите два продукта, които очаквам да пристигнат са едни обици зайчета, които изглеждат наистина много сладурско. Другото е една чанта, която е за  $1.50, а в момента когато я поръчвах доставката беше безплатна.

Като цяло доставката на всички неща, които си поръчах беше безплатна. Това е нещо, което доста ме грабна в AliExpress. Другото е, че продуктите пристигнаха сравнително бързо, след втората седмица едно по едно започнаха да прииждат, като изключим тези две неща, които все още не са пристигнали те се бавят вече почти 1 месец... Чакането мен не ме притеснява, но съм сигурна, че може и доста по-бързо.


Като цяло съм доволна от преживяването и 100% ще поръчвам още много неща от AliExpress, когато имам възможност.
Препоръчвам сайта, но препоръчвам и човек да бъде внимателен, да проверява продавачите и да чете мненията за всеки отделно, така увеличава шансовете си да получи своя продукт и да бъде доволен от него.
Друг начин за проучване на сайта е ето тази група във Facebook, в която българи споделят своя опит от сайта в описания и снимки.
За сега толкова, ако ви е интересно дали и другите две неща са пристигнали, feel free to ask me.

4 comments:

  1. Доколкото знам чакането от AliExpress e до 60 дни и ако поръчката не дойде дотогава ти връщат парите, дано дойдат все пак! Много готини покупки!

    ReplyDelete
  2. Izobshto ne e dalavera da chakash 60 dni, ako si platil s Paypal. Sled 45 dena ne mojesh da otvorish dispute po sdelkata, i realno nqma da poluchish i cent obratno, ako ne si poluchish neshtata.

    ReplyDelete
  3. Нещата са симпатични :) Това с поръчването на дрехи от интернет е tricky, понеже не може да си съвсем сигурна каква е материята. В Ebay съм попадала на хубави памучни неща и на по-синтетични, които не ми допадат. Много често пишат "cotton blends", а реално памук почти не се усеща.

    ReplyDelete
  4. 60 дни за мен не е кой знае каква разлика хах, иначе за PayPal нищо не мога да кажа тъй като никога не съм го ползвала... А за поръчването на дрехи онлайн верно си е tricky, аз обикновено гледам да поръчвам неща, които знам какво представляват...

    ReplyDelete