Потърси

[TAG]: The Dream.

Реших да направя страхотния TAG на Мери, който тя пусна в Youtube, тъй като сега съм на вълна сбъдване на мечти. :)

За какво мечтаеш в момента?
Онзи ден се случи нещо, за което съм си мечтала винаги, а именно да си имам моя квартира. Заедно с една приятелка открихме перфектното място в Лозенец и в момента си мечтая всичко да мине по вода, да си се нанесем и най-накрая да имам свое местенце, което да направя красиво уютно и мое.

Три неща от твоят гардероб - мечта...
Бяла рокля Мерлин Монро,  перфектните skinny jeans, сватбена рокля...

С коя известна личност си приличате?
Аз лично не бих се оприличила с никоя, но напоследък всички ми казват, че приличам на:

Кой в момента изживява своята мечта според теб ?
Аз!

За какво мечтаеш повече - за пари или за любов?
Пари винаги може да се изкарат, любов почти никога не се открива...

Коя е твоята мечтана ваканционна дестинация?
За ваканция ще изброя много места, като ще започна с нашето черноморие, ще мина през Виена, Прага, Париж, Берлин, Лондон ще преплувам до Щатите, Нова Зеландия, Дубай и ще обиколя целия свят. За живот 100% ще кажа Австралия.

Коя е твоята мечтана колаборация в Блогър?
В момента мисля, че искам да видя колаборация между Мани и Пирина.

Сбъднала ли се е някоя твоя детска мечта?
Мисля, че много скоро ще сбъдна мечтата да си имам кученце.

Ако можеш да сбъднеш една твоя мечта в момента, коя ще е тя?
Да отида в Австралия...

6 comments:

  1. Ахахаха, тага е готин и отговорите ти са супер якии, нямам търпение да ти видя кученцетооо! Аз не смятам себе си за мечтател и колкото пъти съм се мъчила да отговоря на въпросите .. за какво мечтая, винаги се оказва че 'мечтая' не е правилна дума :D Аз си нямам идея как се прави колаборация в блогър, но може да се измисли нещо :PPPP

    ReplyDelete
  2. То мечтите са си цели към които се стремим да постигнем, поне аз така ги възприемам, за да мога да си ги постигна :) иначе за колаборация и аз нямам представа, но просто реших, че би било интересно хаха :)

    ReplyDelete
  3. Хихихи, супер! И аз като се бях подстригала късо миналата година ми казваха че приличам на Амели <3

    ReplyDelete
  4. Мойто дори не е толкова късо, но всички ми казват, че приличам много хахаха

    ReplyDelete
  5. Много яко, така като гледам и аз ще го правя тоя таг, хаха :D А за колаборацията - ще измислим нещо със сигурност :D :***

    ReplyDelete
  6. Иииии нямам търпениеее хихихи :-)

    ReplyDelete