Потърси

София Диша „Словото зове“ vol.1


За мое голямо съжаление изпуснах първата неделя от София Диша, но за сметка на това тази Неделя успях да наваксам. Извинявам се за пропуснатата блог среща, но имах да се заредя с малко арт енергия. А на това невероятно събитие всичко и всеки кипеше от арт енергия и вдъхновение. Успях не само да се заредя, да се вдъхновя, да попия, да пия, да видя любими хора, но и да поснимам.
Ето в кратко фото-разказче, кое мен ме впечатли най-много:



Цялата улица Ангел Кунчев беше претъпкана още от обяд. Сергии и хора се разминаваха и се спираха да огледат един друг, хората си купуваха ръчно изработени джунджорийки, а сергиите подвикваха след тях с мили думи приканващи ги да се върнат пак. Усмивките пълзяха навсякъде.



Радвам се, че джобчетата ми бяха празни защото сладките изкушения бяха навсякъде. Особено сега, когато мисля за обзавеждането на новия ми дом всичко ме блазнеше допълнително.


Това на което успях да се насладя най-много беше Club Mate напитка, която обожавам и горещо препоръчвам. Ако имах възможността да го пия редовно сигурно щях да спра алкохола.


Изкуството пръскаше по шевовете малката уличка и все пак не ми беше достатъчно, исках още и още.


Беше трудно да се разминаваш с тълпите, особено когато в краката ти щъкат десетки рошави приятелчета заинтересовани само от техния си свят.


Маймуните бяха навсякъде...



Музика не липсваше също. На мен не ми беше достатъчно, но другата неделя ще се навакса. Джазови ритми ни съпровождаха с всяка обиколка. Улицата ни поглъщаше и опияняваше.



Приятелите бяха навсякъде, усмивките бяха на килограм, зареждането на батериите стигна до сто.
Много съм щастлива, много съм вдъхновена, имам безброй идеи и никакво време, но важното е усещането, а то е топло, меко, спокойно, танцува в корема ми и чака следващия уикенд, когато ще се потопи в цветове и бои и графики, защото София Диша ще бъде "Ветрове от цветове"


No comments:

Post a Comment